Παιδί με παιχνίδιαΕρευνητές που μελετούν την ανάπτυξη του παιδικού εγκεφάλου λένε πως τα σύμβολα όπως οι εικόνες και τα μοντέλα κλίμακας που μεγαλώνουν όσο μεγαλώνουν και τα παιδιά, δημιουργούν συχνά σύγχυση. "Όταν τα παιδιά προσπαθούν να κάνουν αδύνατα πράγματα, όπως όταν προσπαθούν να μπουν σε ένα μικροσκοπικό αυτοκίνητο, να καθίσουν σε μια καρέκλα για κούκλες ή να γλιστρήσουν σε ένα μικροσκοπικό πρότυπο παιδικής χαράς σίγουρα μας προκαλούν γέλια, αλλά θα πρέπει να τα μελετήσουμε περαιτέρω", αναφέρει η Τζούντι Ντελόκ, καθηγήτρια ψυχολογίας στο πανεπιστήμιο της Βιρτζίνια.

click here Ερευνητές που μελετούν την ανάπτυξη του παιδικού εγκεφάλου λένε πως τα σύμβολα όπως οι εικόνες και τα μοντέλα κλίμακας που μεγαλώνουν όσο μεγαλώνουν και τα παιδιά, δημιουργούν συχνά σύγχυση. "Όταν τα παιδιά προσπαθούν να κάνουν αδύνατα πράγματα, όπως όταν προσπαθούν να μπουν σε ένα μικροσκοπικό αυτοκίνητο, να καθίσουν σε μια καρέκλα για κούκλες ή να γλιστρήσουν σε ένα μικροσκοπικό πρότυπο παιδικής χαράς σίγουρα μας προκαλούν γέλια, αλλά θα πρέπει να τα μελετήσουμε περαιτέρω", αναφέρει η Τζούντι Ντελόκ, καθηγήτρια ψυχολογίας στο πανεπιστήμιο της Βιρτζίνια.

http://202am.com/?q=homework-help-volcanoes

http://techfiltered.com/?p=write-technical-report Παιδί με παιχνίδιαΚαι συνεχίζει: "τα μικρά παιδιά που μεταχειρίζονται τα πρότυπα κλίμακας ως αντικείμενα που έχουν φυσικό μέγεθος είναι μια από τις πιό κωμικές συμπεριφορές", παρατηρεί η Ντελόκ κι οι συνεργάτες της από το Κέντρο Μελέτης του Παιδιού. "Είναι αστείο να το παρατηρείς όμως νομίζουμε πως μας λέει επίσης κάτι πολύ σημαντικό για την πρόωρη ανάπτυξη", λέει η Ντελόκ η οποία είναι επίσης ομότιμη καθηγήτρια στο πανεπιστήμιο της Νέας Υόρκης. Πρόκειται για φυσιολογικά λάθη τα οποία εμφανίζονται συχνότερα σε παιδιά ηλικίας 18 έως 30 μηνών. "Αποτελεί χαρακτηριστική απόδειξη του γεγονότος πως πράγματα που είναι τόσο θεμελιώδη στη συμπεριφορά των ενηλίκων ή σε μεγαλύτερα παιδιά μπορούν πραγματικά να δημιουργήσουν διαφορετικές συμπεριφορές ως αποτέλεσμα ενός πολύ ανώριμου εγκεφάλου", εξηγεί η Ντελόκ.

http://testingclass.com/do-my-engineering-assignment/

http://glidecoaching.com/?company-industry-pharmaceutical-phd-thesis Όπως αναφέρουν στο περιοδικό Scientific American Mind , η εκμάθηση της συμβολικής σκέψης - με την έννοια ότι ένα πράγμα μπορεί να αντιπροσωπεύει κάτι άλλο - είναι μια πρόκληση για τα νεαρά μυαλά και ένα κρίσιμο σημείο της πρόωρης εγκεφαλικής ανάπτυξης. "Είμαστε τα συμβολικά είδη", λέει η Ντελόκ. "Δεν υπάρχει πραγματικά τίποτα άλλο που να μας διακρίνει περισσότερο από τα άλλα όντα από την πολύ ευπροσάρμοστη, δημιουργική χρήση διαφορετικών ειδών συμβόλων και είναι επίσης ό,τι κρύβεται στην τεράστια γνωστική μας ικανότητα, καθώς δεν περιοριζόμαστε να μάθουμε για τον κόσμο μόνο μέσω της άμεσης εμπειρίας μας. Μπορούμε να μάθουμε για το περιβάλλον μας μέσω των λεγόμενων κάποιου άλλου προς εμάς, μέσω των εικόνων, μέσω των χαρτών, μέσω των βίντεο, μέσω ενός πλήθους διαφορετικών ειδών συμβολικών παραστάσεων. Έτσι ό,τι γνωρίζουμε επεκτείνεται από το γεγονός ότι μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε διαφορετικά είδη συμβόλων, κι αυτό είναι σαφώς μια πολύ σημαντική πτυχή της ανάπτυξης οποιουδήποτε ανθρώπινου παιδιού". Ακόμα η Ντελόκ λέει πως συχνά οι ενήλικες δεν καταλαβαίνουν ότι τα σύμβολα που τους φαίνονται τόσο προφανή μπορεί να είναι χωρίς νόημα για τα παιδιά, ανάλογα με το στάδιο ανάπτυξής τους. Έτσι παροτρύνει τους σχεδιαστές εκπαιδευτικού υλικού να γνωρίζουν ποιοι τύποι συμβόλων για τα παιδιά γίνονται ευκολότερα αντιληπτά στις διάφορες ηλικίες.

source url

go here Παραδείγματος χάριν, η Ντελόκ μελέτησε πόσο καλά μαθαίνουν τα παιδιά έννοιες όπως το αλφάβητο από τα απλά δισδιάστατα βιβλία εικόνων έναντι των πιό σύνθετων βιβλίων όπως τα τρισδιάστατα βιβλία . Διαπίστωσε πως τα απλούστερα βιβλία ήταν καλύτερα από αυτά με τους περισσότερους ήχους και συριγμούς. "Είναι διασκεδαστικά, αλλά εάν θέλετε το παιδί σας να μάθει κάτι, πιθανώς θα μάθει καλύτερα με το απλούστερο βιβλίο", καταλήγει. Η Ντελόκ και οι συνεργάτες της έχουν διαπιστώσει ότι η εκμάθηση των παιδιών από βιβλία με εικόνες εξαρτάται από τους τύπους των εικόνων που χρησιμοποιούνται. "Τα παιδιά λαμβάνουν περισσότερες πληροφορίες από ρεαλιστικές φωτογραφίες για να αντιληφθούν τον πραγματικό κόσμο παρά από κινούμενα σχέδια. Αν θέλετε να μάθει κάτι συγκεκριμένο, χρησιμοποιήστε ένα συνηθισμένο βιβλίο με εικόνες. Εάν όχι ... χρησιμοποιήστε βιβλία με 'δύσκολες' εικόνες για να περάσει ευχάριστα και να διασκεδάσει. Πολλά βιβλία που κυκλοφορούν στην αγορά για παιδιά, σαφώς σχεδιάζονται για να τους διδάξουν κάτι νέο που δεν ξέρουν. Όμως πολλά από αυτά τα βιβλία είναι μη ρεαλιστικά, με ιδιαίτερα περίπλοκα κινούμενα σχέδια που δεν είναι καλά για λόγους εκμάθησης". Όσον αφορά τα παιδιά που προσπαθούν να αλληλεπιδράσουν με μικρά αντικείμενα, η Ντελόκ λέει πως "αυτά τα λάθη απεικονίζουν μια περιστασιακή ανικανότητα του ανώριμου εγκεφάλου να ενσωματώσει δύο διαφορετικούς τύπους οπτικών πληροφοριών: την ταυτότητα και το μέγεθος ενός αντικειμένου". Ως τμήμα της συνεχιζόμενης έρευνάς τους για τα λάθη κλίμακας, η Ντελόκ και οι συνεργάτες της προσκαλούν τους γονείς να μοιραστούν τις παρατηρήσεις τους για τα μικρά τους παιδιά. Η παρούσα έρευνα δημοσιεύθηκε στην επιστημονική επιθεώρηση Science, (14/05/2004) και παρουσιάστηκε από το περιοδικό Scientific American Mind (Φεβρουάριος - Μάρτιος 2006). Χρηματοδοτήθηκε από το Εθνικό Ίδρυμα Επιστημών (National Science Foundation - NSF) και το Εθνικό Ινστιτούτο Υγείας (National Institutes of Health - NIH).

http://historyintampa.com/?q=ehomeworkhelp-com-legit

custom history dissertation service jetzt Scale errors offer evidence for a perception-action dissociation early in life. Science, 304, 1047-1029 (αρχείο .pdf)
Judy DeLoache
Συμμετοχή στην Έρευνα
National Science Foundation (NSF)
National Institutes of Health (NIH)

http://eastgatekenpo.com/?p=where-can-i-get-dissertation-help